Pages

December 12, 2010

kesakitan itu dugaan

Orang yg susah n jarang2 demam, bile dah kena mmg trok. Since last wiken sy dah stat demam. And arini sampai ke kemuncaknya. Seharian terbaring. 3x muntah air. Batuk mcm nak terkeluar je anak tekak ni. Sgt2 letih, tp ptg td kuatkan gak semangat g farmasi. Hm ape perasaan anda d kala kita sakit n xde sape pun kesah? Hm i couldnt describe how i felt bout it. Itulah nasib hidup d perantauan alone. No one cares. Sedih?  Mmg sgt sedih. But kinda of imune dah kot. Haha. Boley gitu? Kadang2 berair gak mata ni, tp teringatkan kata2  cik ied mengurangkan sikit kesedihan ni. Setiap kesakitan tu adalah dugaan daripadaNya, yg mana juga insyaAllah kesakitan tu akn menghapuskan dosa2 kecil. Thank you ied. Amin... 
*blog ni akan beristirehat seketika. to the stalker xbernama, aku xkesah ko nak baca blog ni. tp toksahla nak tinggalkan jejak2 komen yg ntah pape. malas aku nak layan.  ko xyahla buang masa ko yer. byk lg benda len aku nk pk.

2 comments:

☆ ied_essur ☆ said...

sian ko liza...
tp kuatkan semangat, ok?
br tgk pic engagement day ko kat fb... sangat cantik.... n korg 2org sangat comel ;>

yup! tuk stalker tu...
shuh2!!! pegi men jauh2...
sebok je...
hehe... abaikan je die liza ;>

L i 3 z @ said...

tq my dear ied =)