Pages

November 21, 2012

20112012

20112012

Happy belated birthday to me!!! Alhamdulillah, dah duapuluhlapan tahun menumpang dan masih dipanjangkan usia untuk terus bernafas di bumi pinjamanNya ini. Hampir tiga dekad. Atau boleh dikategorikan separuh usia kot. Terlalu banyak pengalaman yang dilalui, menjadikan diri ini lebih kuat dan matang. Memang betul seperti yang Dia janjikan. Setiap ujian daripadaNya itu adalah untuk menguji sejauh mana kita redha dan mengingatiNya. Mungkin satu masa dulu diri ini hanyut dalam kehidupan duniawi sampaikan kadang2 lalai dan lupa dengan segala perintah dan laranganNya. Yes, ujian n dugaan yg datang tu untuk menguji dan membimbing diri ini dekat kepadaNya. Itu hikmah yang aku nampak. Syukran. 

Anyway birthday tahun ni was just another day. A nite before tdo seawal jam 1030mlm. As usual, i usually keep my phone silent before tdo. Then daily routine, 615am bangun subuh. Pastu baru intai hp. Got few msgs n miscalls. Smile :) Owh... my birthday again. Cepatnye masa berlalu. Then g keje until 6.00pm. Balik rest. Mkn. Tdo. So it was just another day, yg berubah hanyalah angka umurku ;) Tahun ni xde present. Sama spt tahun sebelum ni n sebelum tu. Tp i dun mind pun. Yang penting i have a present for myself coming soon. Cant wait! And ingatan n ucapan tu dah lebih dari cukup kan. Thanxomuch to all ur warm wishes n pray. Be it tru msg, whatsapp, facebook, calls, cards, email, etc. You made my day! Tq to all of u. Love u :)

1984-2012: 
i grew up, i changed, i messed up, i love, i hurt
i did so many things n other things! 
i am human
and i am still learning
to be a better woman

may God bless
 

1 comment:

Izzati Asyraf said...

HB liza..liza kat mana skung??